22 Kasım 2016 Salı

SEO Uyumlu Tanıtım Yazısı

Tanıtım Yazısı Nedir?

     


    
      Tanıtım yazısı nedir? Onun tarifini yapalım.Tanıtım yazısı sitelerin,firmaların ve şirketlerin tanınabilirliğini arttırmak için yayınlattığı yazılardır.Kimisi ücretli olduğu gibi kimisi de ücretsiz yayınlanan yazılardır.Bu yazılar genelde blog siteleri,sosyal medyada,forum siteleri olmak üzere birçok yerde yayınlanmaktadır.Bu yazılan yazıların en önemli özelliği çok farklı içerikler olması.Kısacası Seo Uyumlu  Tanıtım Yazıları olmalıdır.


Dikkat Edilmesi Gerekenler

**İlgi Çekici Başlık Seçimi: Başlık seçiminize dikkat etmelisiniz.Özellikle Tanıtım Yazısı için bir içerik giriyorsanız başlığınız ürünün, verdiğiniz hizmetin kısacası şirketin kısa ve öz tanıtımı olmalı.


İçerik Bölümü 

*Yazılarınız özgün olmalı.Kopya içerikler Google tarafından hoş karşılanmaz istediğiniz sıralamaya gelemeyeceksiniz , özgün  yazmazsanız.

*İmla kurallarına uyulmalı.

*Minimum 200 kelimeden oluşmalıdır.Bu konu tartışılıyor bazen Google'da 100 kelimelik bir yazıyı 1.sayfada görebiliyoruz.Google Algoritmasına göre değişen bir durum.Burada farklı bir durum söz konusu fayda verdiği verim ön plana çıkıyor.

*Tanıtım yazılarınızda 2 link vermeye önem gösterin.İkiden daha fazla linkler sitenize zarar verebilir.

*H1 ,H2 ,H3 başlıklarını hiyerarşiye göre koymayı unutmayınız.

*Anahtar kelimeleriniz kalın ve italik olması gerekir.Anahtar kelime sayısını da yazacağınız yazının kelime sayısına göre oranlamanız gerekiyor(%3-%5) arası değişmektedir.Bu orandan fazlası anahtar kelimeyi spama düşürebilir.Bunlara dikkat etmeliyiz.

Tavsiyeler

*Tanıtım yazısı yayınlatacağınız kişinin sitesinin güncel olmasına dikkat ediniz.

*Hep bir siteye tanıtım yazısı vermek yerine  başka bloglara , forumlara tanıtım yazınızı verebilirsiniz.Bu tanıtım yazısı daha çok fayda verecektir.

*Size tavsiyem kesinlikle tanıtım yazısı yazdırın.Google Trustrank değerinizi arttırdığı için siteniz arama motorlarında ön sıralara çıkmaya başlayacaktır.









2 yorum:

  1. Faydalı bir yazı olmuş gerçekten, emeğine sağlık. Bu konuya önem vermeye çalışacağım. :)

    YanıtlaSil