7 Kasım 2016 Pazartesi

Gmail'in Açığını Bulan Çocuk

Gmail'in Açığını Bulan Çocuk



 

 Gmail’in Büyük Bir Açığını Bulan Pakistanlı Öğrenci, Google’dan Büyük Ödülü Kaptı!!


        Google’ın mail servisi olan Gmail’deki açık, Pakistanlı öğrenci Ahmed Mehtab sayesinde Gmail'in basit bir biçimde ele geçirilebileceğini ortaya çıkardı. Ahmed Mehtab, Google’ın çoğu hesabı ‘ortakmış’ gibi algılamasından yola çıkarak bu açığı bulduğunu söyledi.

       Hali hazırda bulunan açık bir hesabın uzun zaman kullanılmaması durumunda artık o hesap devre dışı kalıyor ve bundan dolayı aynı mail adresi ile başka bir Gmail hesabı kurulabiliyor.

       Google’ın Ahmed Mehtab'a nasıl bir ödül verildiği bilinmiyor ancak böyle büyük bir açığın bulunduğunu hesaba eklersek Pakistanlı Öğrenci Ahmed Mehtab’ın çok büyük bir ödül aldığını düşünüyoruz. Ahmed Mehtab'ın bulduğu açık ile ilgili videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.


Video link : https://youtu.be/if_p-fsTWUE

16 yorum:

  1. Vay be ne kadar zeki ya da bilişimden iyi anlayan bir genç mi demeliyim bilemedim. paylaşım için teşekkür ederim :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VAlla öyle Semanur.Zeki insanların yapabileceği bir şey :)

      Sil
  2. Helal olsun çocuğa. Aldığı ödül her neyse sonuna kadar hak etmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerde Google'da işe başlar demedi deme :)

      Sil
  3. Böyle açıkları nasıl keşfediyorlar merak ediyorum ya, zeki çocukmuş. Uğraşına değer bir ödül almıştır umarım. :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu tarz haberlerin net düzmece olduğunu düşünüyorum. Aslında haber değil de olay düzmece :) Bence bulan kişiler ebeveynleri, ancak çocuklarını geleceği için onları öne çıkarıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir dediğiniz bir ihtimal o da :)

      Sil
  5. İlerde google'da iş başı yapar bu arkadaş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google gmail'in açığını bulduğuna göre baya yetenekli bir çocuk :)

      Sil
  6. Türkiyeden de var hem de 10 kez:))) iyi para almıştı ,yazını okuyunca aklıma geldi izlediğim o haber.
    Link
    http://www.webtekno.com/facebook/turk-genc-facebook-acigini-buldu-12-bin-dolar-i-kapti-h1526.html
    düzmece olduğunu sanmıyorum bunu iş edinen çok kişi olduğunu duydum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla bunları bulan insanlar zaten gerçekten çok zeki insanlar bu arada doğum gününü kutlamayı unuttum kusura bakma facebooktan çok geç gördüm :)

      Sil
  7. Büyük bir başarı tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çocuğu tebrik ediyorsunuz sanırım Erol Bey :)

      Sil
  8. 12.000$ ödül almış. Şahsen böyle girişimlerde bulunanlar firmalardan neden daha yüksek teklifler sunmaz anlamış değilim. Bu açıkların kapatılmasını talep eden halen beyaz şapkalı kişiler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de anlamış değilim valla koskaca şirketin açığını buluyor o şirkete küçük bir ücretle ödüllendiriyorlar çok tuhaf :)

      Sil