26 Kasım 2016 Cumartesi

Blog Backlink Nedir?

BLog Backlink



   Son zamanlarda bloglar dünyanın en çok bilgi paylaşım siteleri hale gelmeye  başladı. Dünyada belirli konulara ağırlık veren ve paylaşım yapan milyonlarca blog bulunmaktadır. Blogların  bir kısmı blogger üzerinden ve wordpress alt yapısı üzerinde kurulmaktadır. Sizlere şimdi blog backlink hakkında kısaca bilgi vermek isterim.
   Ziyaret ettiğiniz blogların yorum kısmından elde edilebilecek backlink stratejileri izlenebilir. Yorum yazdığınız sitelerin sizinle aynı orantıda konular paylaşımı yapan siteler olmasına dikkat ediniz. Çünkü en faydalı backlink tiplerinden biridir. Çünkü o siteye giren insanlar yorum yazdığınız siteyle ilgileniyorsa sizinle de ilgilenmeye başlayacaktır. Dikkatini çekmelisiniz.
   Yorum alanına ekleyeceğiniz açıklamalar yaparken sitenize yönelik değil de konunun anahtar kelimelerine yönelik olması sizler için daha faydalı olacaktır. Aksi takdirde yorumunuzun onaylanma şansı düşecektir.

En Kaliteli Backlink


      Bu konuda dikkat etmeniz gereken birçok önemli yerler bulunmaktadır. Kaliteli backlink sahibi olmak istiyorsanız bu tavsiyelerimize bir göz atın :
*Sizden üstte bulunan siteleri belirleyiniz! (Anahtar kelimelerinizde sizden önce gelen siteler)
*Sizden altta bulunan siteleri belirleyiniz! ! (Anahtar kelimelerinizde sizden sonra gelen siteler)
Böyle bir liste oluşturduktan sonra yapmanız gereken kaliteli backlink elde edebileceğiniz siteleri belirleyiniz. Ve yorum  yazmaya başlayınız.

Yorum Yazarken Dikkat Edilmesi Gerekenler


      Birçok blog yazarı gibi benim de çok yakındığım hiç hoşuma gitmeyen birkaç  durumdan bahsedeceğim:
*Yorum içeriğinin konuyla alakasız olması. Kesinlikle yapmayın site sahibi yorumunuzu onaylamayabilir hatta size karşı sempatisini de yitirebilir. Mesajınız konuyla ilgili olmasına dikkat ediniz.
*Kısa cümlelere yer vermeyiniz en az 2-3 cümle kurarsanız onaylanma ihtimali daha yüksek bir yorum içeriğine sahip olursunuz.

*Yorumunuz özgün olmasına dikkat ediniz ( Sadece teşekkür ederim çok sağ ol gibi yazılara yer vermeyiniz )

6 yorum:

  1. Faydali bir bilgi tesekkürler. Ben blog arkadaslarima severek ugruyorum ama bazen dedigin gibi çok alakasiz bir yorum veya reklam linki gelebiliyor. Onlari onaylamiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna benzer reklam linklerini bende alıyorum.Doğru olanı yapıyorsun Derya abla :)

      Sil
  2. Hımmm şimdi sorum şöyle benim yazımda anahtar kelime neydi neye göre geldiniz :) Kitaptı :) Sanırım anahtar kelime En kaliteli Backlink anlamadım ben :) Strateji konuşuyorsak madem cevap verirseniz çok sevinirim bir bölümü minik şakalarda mevcuttur yazımda çok üstünüze almayınız :) Backlink kısmını hala kafamda anahtar kelime durumları .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinizi verirseniz bu konuda daha iyi yardımcı olurum tam anlayamadım ne dediğinizi açıkcası :)

      Sil
  3. Bloglara yapılan yorumların içeriği tabi ki önemli ama bence blogların kalitesi de çok önemli.Özgün,güncel ve çok sayıda takipçisi olan bir bloğa kaliteli bir yorum yaptığınızda tadından yenmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum hocam. Sırf kendi sitesine yorum almak için teşekkür yorumu atanlardan yorulduk :)

      Sil