20 Ekim 2016 Perşembe

Bloggerda Sadelik!

Bloggerda Sadelik!

    Merhaba arkadaşlar.Sizlere bugün bloggerda sadelik hakkında bildiklerimi aktaracağım.Bu yazıdan sonra bloggerda sadeliğe daha çok önem vereceğinizi düşünüyorum.

    Sadelik Google'ın önem verdiği politikalardan biridir.Bu politikayı Google'ın her alanında görebilmekteyiz arama motorunda görsel platformlarında sadeliğe çok fazla önem vermişlerdir.Google arayüzü "Sadelik en iyi görsellik" anlayışını oluşturulmuş ve yediden yetmişe herkesin sevdiği kullandığı bir arama motoru haline gelmiştir. 

    Sadelik birçok sitede önemsenmeyen bir konudur.Yazdıklarını,grafiklerinizi,linklerinizi her şeyinizi okuyucu kitlesine zorla gözüne sokma çabasındaysanız bundan uzaklaşmanızı tavsiye ederim.Bunun aksine ziyaretçilerin daha rahatça dolaşabileceği istediği yazıya anında ulaşabileceği tasarımlar yapmaya özen gösterin.Sade ve göz yorucu olmaması ziyaretçilerin memnuniyetini ve sitenizde taramalar yapan Google Botu tarafından memnuniyet sağlayacaktır.Bu yapacağımız çalışma da Seo açısından çok önemli olacaktır.


    Ben bloggerda sadelikten yanayımdır.Tüm linklerin siteye yansıtılması reklamların insanların gözüne sokulması ziyaretçileri hiç memnun etmeyecektir.Gittikçe de ziyaretçi sayınız düşecektir.Yazıma son verirken kısa bir özet geçecek olursak Sadelik yapaylık ve karmaşıklıktan sakınma olarak nitelendirebiliriz.Sitenizin karmaşa halde olmasını istemiyorsanız iyi bir tasarımcıya başvurunuz.Yazdığınız yazılarda da açıklayıcı ve öz kelimeler kullanmaya önem gösterin.

Yazımı okuduğunuz için Teşekkürler!!

                                      
                                       http://www.emreyildirim.co/2016/10/blog-acmak.html
                                      
                                     http://www.emreyildirim.co/2016/09/kisisel-blog-yazarna-tavsiyeler.html

8 yorum:

  1. ben de sadelikten yanayım ama geçenlerde senin önerdiğin bir temaya geçiş yaptım. çok da mutluyum ne yalan söylim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Büşra.SAdelik sadece bizim hoşumuza giden bir olay değil Google botları tarafından da hoşa giden bir olay :) blogunuzu ne kadar sade tutarsanız o kadar iyi :)

      Sil
  2. ünlü bir mimarın çok ünlü bir sözü vardır: "less is more." minimalizmin ve sadeliğin temel kuralı olarak da bu söz benimsenmiştir. bence de sadelik görsel tasarımın her alanında en işlevsel çözümdür. zaten sadeliği yakalamak da kolay bir iş değildir. minimum çabayla maksimum şeyi anlatmak tecrübe ve yetenek gerektirir... bu arada sitenizin şablonunu da çok beğendim. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zamandır yazıların ön plana çıktığı bir tema arıyordum bunu seçtim o yüzden hoşunuza gitmesi mutlu etti beni :)

      Sil
  3. Sadelik... kesinlikle hayatimin her alaninda tercih ettigim bir seydir. Özellikle blogumda da sadelik olmasi icin ugrasirim hep☺ Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibi sadeliği tercih ettiğim için bu temaya geçtim umarım okuyuculara kolaylık sağlamıştır :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Öyle valla Dilek ablacığım blogger dünyasında en önemli kriterlerden biridir sadelik :)

      Sil