26 Ekim 2016 Çarşamba

Ayda 1 Tl Veremeyecek miyiz?

 

 

Ayda 1 Tl Veremeyecek miyiz?

      Merhaba arkadaşlar bu sefer dikkatinizi sosyal sorumluluk projesine dikkatinizi çekmek istiyorum.Bana çok mantıklı gelen bir yardım projesini sizlerle paylaşmak istiyorum.Blog yazarlarınını da bu projeyi paylaşmasını tavsiye ediyorum.Ayda köşeye 1 lira atamıyoruz mu ? Kaç milyon insanız 77 milyon insanız koca topraklarda yarımız ayda 1 lira bağış yapsa sonuç ne olur muntazam bir yardım projesi olur sizlerden  yardımlarınızı bekliyoruz ben ilk yardımımı yaptım sizleri de bu projeye davet ediyorum kimse 1 lira yardımla batmaz sevgili  arkadaşlarım.

     Yapılan bağışlar yapılan yardımlar makbuzlanarak canlı olarak görebileceğiniz bir sisteme de mevcutlar yapmanız gereken  siteye girip Turkcell,Turk telekom,Vodafone operatörünüz neyse  1 Tl bağış yaparak bu yardım kuruluşuna yardımcı olunuz.


Cebinizden çıkacak 1 lira sizi çok etkilemeyecek ama birçok kişiyi mutlu edecektir...



● Ayda 1 TL Projesi
Gönüllü üyelerimizin gönderdiği aylık 1 liralar ile her ay eğitim, sağlık ve insani yardım faaliyetlerinden seçilmiş 7 ayrı kampanyaya bağış yapıyoruz. Nerelere bağış yaptığımızı bağış makbuzlarıyla birlikte ilan ediyoruz. Bütün gönüllü üyelerimiz her ay 7 kampanyaya katkı sağlamış oluyorlar.
★ Ayda 2 TL Kabul Etmiyoruz
» Katılmak için : (Boşluk bırakmadan) 1TL yazıp 8071'e SMS
»İptal İçin : iptal 1TL yazıp 8071'e SMS
(Aylık 1 TL dışında ekstra ücret yoktur, sadece ilk katılım için atılan SMS'in yaklaşık 50 kuruşluk ücreti vardır.)

2 yorum:

  1. Bu konuya eğilmeniz çok iyi olmuş. Elinize sağlık. Baya inceledim oldukça şeffaf çalışıyorlar. İmkanı olanlar için güzel fırsat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bende yapılan çalışmaları şeffaf görünce katılma gereği duydum :)

      Sil