28 Eylül 2016 Çarşamba

Yazı Yazamıyorum...

İçimden Gelen Düşünceler...

      


    
     Neden böyle bir başlık seçtim bilmiyorum.Şuan bu yazıyı yazmamdaki amacı da bilmiyorum.Uzun süredir yazı yazamıyorum.Bunun birçok sebebi var sizlere de kendimi unutturmuş olabilirim.Yazılarıma en yakın zamanda seri bir şekilde devam edeceğim bu aralar baya bir yoğunum.Bu yoğunluğun sebebi de önceden yurrta yaşıyordum.Bu sene ise kardeşim ve arkadaşlarımla birlikte eve çıkma kararı aldık.



    Ev arkadaşlarım yıllardır tanıdığım arkadaşlarım olduğu için sorun olmaz diye umuyorum.Şuan da zaten gayet iyi anlaşıyoruz.Ama ilerisini kimse bilemez dimi?Yazı yazamamın sebebi de eve çıkmam oldu diyebilirim.
Evde internet olmadığı için fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum.Sizleri de aksattım kusura bakmayın hem kendimi  toplayamıyorum bu aralar mecburen birazcık ara verdik yazılara.Gerçi beni merak eden yazılarımı kaç kişi takip eden kaç kişi var o da bilinmez neyse fazla laf kalabılığı yapmayı sevmem yeteri kadar saçmaladım gibi bugünkü yazı da böyle olsun istedim.İstediğim gibi yazmak istedim.Birazcık teknik yazılardan uzaklaşıp sizlere neler yaptığımı niye uzun süredir yazmadığımı söylemek istedim beni okuduğunuz için teşekkür ediyorum.Sağlıcakla kalın...

26 yorum:

  1. Valla ben de ne yaptı bu çocuk diye merak etmiştim.Mesaj atacaktım sana :) İyi olmana sevindim :) Yazılarını da bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla ev işleri falan aksilikler bitmiyor ki yeni yeni kafamı toplamaya başladım :)

      Sil
  2. Yeni başlangıçlar güzeldir öyle de devam etsin inş kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice abla yorumun için çok teşekkür ederim yazılarıma son hız devam edeceğim :)

      Sil
  3. aynı dertten bende müzdaribim. Mevsimsel olduğunu düşünüyorum. Yeşil çay tavsiye ettiler. Deneme aşamasındayım. Umarım faydalı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal çaydan başka çay içemiyorum ya yazı yazarken bir numaralı favorimdir çay :)

      Sil
  4. Zaman zaman olur böyle aralar. Bir birikim mutlaka birçok yazıya dönüşecek ve sayfalar dolusu okuyacağız biz de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk defa bu kadar uzun süre yazı yazamadım.Bugünden itibaren güzel yazılarım sizleri bekliyor olacak :)

      Sil
  5. Ben bennn. Ben takip ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ettiğin için çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  6. Hayırlısı olsun hakkınızda ...

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Turgay abi senin de yazılarını bekliyoruz valla iş ile ilgili yazılarına bayılıyorum :)

      Sil
  8. İşlerini kolaylamak daha önemli, dert etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlerimi kolayladım sayılırım Sihirlimavi yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Yurtta kalmak ayrı bir dert, arkadaşlarla ev tutmak ayrı. En kısa zamanda kendini toplayabilmeni diliyorum. :) Bende bilgisayarım olmadığı için bir süredir girememiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur nerelerdesin sen ya uzun zamandır yoktun :) Bloga tekrardan hoşgeldin kendimi toparladım sanırım ya:)

      Sil
    2. Bilgisayarım bozulmuştu maalesef. :( İş yerinde de malum blog yazamıyordum. Yeni pc alınca döndüm hemen. :)

      Sil
  10. Umarım geri dönüşün çok iyi olur. Yazacakların belki biraz daha aklı da belirir. Bu konuyu bile yazman yazacak çok şey var demek :)

    YanıtlaSil
  11. kolay gelsin güzel makale açmışsınız hocam başarılarınızın devamı dileğiyle

    YanıtlaSil
  12. Yeni evde güle güle,ağız tadıyla,keyifle oturun diyeyim o zaman..Blog içerik düzenleme,geliştirme anlamında takipteyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim abla çok teşekkür ederim ya.Takip ettiğin için de ayrı teşekkür ederim blogunu geliştirmek için takipte kalmanı tavsiye ederim çok iyi yazılar gelecek kısa zamanda :)

      Sil