24 Ağustos 2016 Çarşamba

SATIRARASI MİM #1

 satırarası mim

       Öncelikle bu yazıyı yazmadan önce beni mimleyen Yurdagül Çelik ablama çok teşekkürler.Bu benim ilk mim'im olacak bu sayede sizlerde beni çok iyi tanıyacaksınız.Sizleri daha fazla bekletmeden birazcık kendimi tanıtayım sizlere.

1. Soru: Nasıl blog yazmaya başladınız?


   Aslında küçüklüğümden beri blog yazardım.Fakat hiçbiri bu kadar uzun süreli olmadı.Hep sıkılıp  blogumu kapatırdım.Şimdiki bloga başlamam da endüstri mühendisliği ile ilgili bir siteyi gezerken kendinizi geliştirmek için blog yazmaya başlayınız demesiyle ben bu yazma işine niye tekrardan başlamayayım diye düşündüm.Hep kendim bilgileniyorum blog okuyarak hem de bilgilerimi başkalarına aktarmak beni mutlu ediyor.Faydalı bilgilerden herkes faydalanmalı bence...


2.Soru: Blogunda daha önce yazmadığın bir tarzda yazsan bu ne olurdu?

   
   makyaj
   
    Bu soruyu nasıl yanıtlayacağımı bilemiyorum.Kişisel blog yazarı olduğum için iyi olduğum konularda yazmaya çalışıyorum genelde.Her türden yazmaya çalışırım.Yazmayı beceremeyeceğim tek yazı tipi makyaj yazıları olur diye düşünüyorum.Herhalde daha önce yazmadığım bir tarzda yazsam o tip yazılar olur.Bu biraz saçma bir cümle oldu ama öyle her telden yazmaya çalıştığım için bir tek oraya değinmediğimi düşünenlerdenim

   3.Soru: Bloglarda okumayı en çok sevdiğin konular nelerdir?

    başarı merdiven
     
   
       Elimden geldiğince takip listesinden her bloga girmeye çalışanlardanım.Bu aralar yoğun olduğum için bu  blog okumayı aksattım sayılır.Okumayı sevdiğim konulara gelince genelde gündelik,toplumsal hayat psikolojik yazılar özellikle Yurdagül Çelik'in yazılarını sizlere tavsiye ederim.Kısaca insanı ele alan kişisel gelişime yararlı olan farklı yazıları çok severim kesinlike de yorum bırakırım bu tür yazılara.


     4. Soru: Hayatta yapmayı en çok istediğiniz üç şey?
 
   
        Bu hayatta yapmayı istediğim üç şey yok ama yapmayı istediğim birkaç şeyden bahsedebilirim.Öncelikle endüstri mühendisliği okuduğum için en çok istediğim şey başarılı olup yüksek makam sahibi olmak.Yanlış anlamayın fazla yükseklerde gözüm yok.Kendi işimi ya da bir şirkette Ceo olsak fena olmaz.İkinci olarak istediğim bir şeyde dağda ıssız bir evde hayat sürmek olurdu sanırım ama internet olmalı.Biraz kitap biraz kahve sonra değmeyin keyfime...


Bir çok kişi bu mimi yaptı ama ben yapmadıklarını bildiğim arkadaşlarımı mimlemek istiyorum.Hadi bakalım siz de yazın :)

Herseydenkonusmali

Cem Kazan

Semih Kececioglu
Cafe Tigris
Acemidemirci
Deeptone
Sinem Özbek



Ve de mimi yapmak isteyipte mimlenmemiş herkes.
NOT:Mimde en baştaki fotonun kullanılması gerekmektedir :)

12 yorum:

  1. Teşekkür ederim övgü ve desteklerin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek abla her zaman destekçinim bu insanların psikolojini düzeltmek için sizin gibi insanlara ihtiyacı var bu toplumun :)

      Sil
  2. Blogunu çok beğeniyorum biliyorsun, okuması çok keyifli.Yeni yazını okumak için önce şöyle bir sayfayı aşağı kaydırırken bir an sayfanda pudrayı, yağlı karma cildi görünce şaşırdım gerçekten :D Kariyer hayallerinde hakkaten pek birşey yokmuş Ceo'luk ne ki :) Şaka bir yana çalışmak kadar istemek de önemli, başarılı olacağına eminim, hayallerine ulaşman dileğiyle .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumların için çok teşekkür ederim ben de blogunu çok seviyorum elimden geldiğince yoğun vaktimde uğruyorum :) O pudra tarzı şeyler reklam olabilir yemek tarifleri arayanlara o çıkıyor.Ceoluk için yaşımız erken daha umarım ulaşırız o hedeflere :)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş, keyifle okudum. Eline sağlık, sevgilerle :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şevval kitaplar için tekrar teşekkür ediyorum.Kitaplarına da daha başlayamadım elimdeki kitap biter bitmez onlara başlayacağım yorumlarımı da blogumda paylaşacağım takipte kal :)

      Sil
    2. Rica ederim ne demek :) Umarım seve seve okursun :) Takipteyim, büyük bir ilgiyle bekliyorum yorumlarını :) Sevgilerle :)

      Sil
    3. Az kaldı az ilk Elif Şafak'ın kitabıyla başlayacağım :)

      Sil
  4. Kardeşim CEO olmak istemenden ilk defa haberim oluyor ☺ Birde ıssız bir dağ evi, biraz kitap, biraz kahve. Biraz şiir gibi oldu 😀 Dilerim istediğin her şeye ulaşırsın. Takipteyim 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceo bizim mühendisliğin zirve noktası hayırlıysa olur zaten Cem kardeşim ama ıssız bir dağ evi düşüncemi gerçekleştireceğim ilerde :)

      Sil
  5. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetin için çok teşekkür ederim hemen katılıyorum çekilişine :)

      Sil