29 Ağustos 2016 Pazartesi

Radyo Yayınımız Başlamıştır!!

RadyoBlog




    Uzun süredir düşündüğüm fakat zaman bulamadığım radyo yayını projesini başlatmış bulunmaktayım.Sizlerin de destekleriyle bu RadyoBlog  projesini geliştireceğimi düşünüyorum.Hepinizin desteklerini yorumlarını düşüncelerini katkılarını bekliyorum.Bu projede sevgili bloggerların beni yalnız bırakmayacağına inanıyorum.Bu radyo yayınımızı işteyken otobüsteyken her yerden kolayca dinleyebilisiniz.Amacımız sizleri keyifli dakikalar geçirmesi.Sağlıcakla kalın...

RadyoBlog adresine girerek müzik keyfine başlayabilirsiniz 

http://www.emreyildirim.co/p/radyoblog.html

28 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Turgay abi sitende paylaşırsan sevinirim katkılarınızı bekliyorum :)

      Sil
  2. Başarılar, blog yazarları kendi alternatif medyasını yaratıyor önce blogsözlük şimdi radyoblog çok güzel şeyler bunlar... Umarım daha da geliştirilebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deskleriniz olduğu sürece bu tür şeyler daima olacaktır.Sizlerden sadece destek bekliyorum :)

      Sil
  3. Merhaba

    Bende bir dönem dj.lik yapmıştım. Çok zevkli bir iş. Hep radyocu olmak istemişimdir ama nasip değilmiş. Umarım projeniz hakettiği değeri bulur.

    http://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dj'lik yaptıysan bana yardımcı olursun artık bir müzik listesi hazırlayabilirsin :)

      Sil
  4. aa ne güzel ya dinleriz. dur tamam paylaşırım ben de bu haberi duysunlar yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşırsanız çok iyi olur.Biraz reklama ihtiyacım var :)

      Sil
  5. Güzel girişim. Kutlarım. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destekleriniz sürerse bu projenin bir ömür sürebileceğini düşünüyorum.Yorumun için çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  6. Son yazımda radyobloga değindim,göz atmak isteyebilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ediyorum hemencik göz atalim o zaman :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba
    tabiki ne türde müzik istediğinizi söylerseniz memnuniyetle bir liste oluşturabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farketmez türkü tarzı olabilir mesela emre.b.yildirim@gmail.com adresime mail olarak atarsanız çok yardımcı olursunuz bana :)

      Sil
  9. Benim bu yazıda yorumum var mıydı onu düşünüyorum şimdi. Acaba sadece düşündüm de düşündüklerimi mi yazmadım. Hayırlı olsun farklı bir fikir falan yazdığımı hatırlıyorum çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Radyo yayının olduğu linke de yazmıştın bro :) destekleriniz için teşekkür ediyorum :)

      Sil
  10. Hayırlı Olsun Başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum sizler dinlerse güzel bir proje olacaktır inşallah:)

      Sil
  11. merhaba :) bence çok güzel bir şey düşünmüşsün destekleyeceğim tabikideee

    YanıtlaSil
  12. Heyy başarılar dostum herşey diledigin gibi olsun hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolasın Özgürlük Savaşçısı desteklerinize ihtiyacım var :)

      Sil
  13. Hayırlı olsun... Bol dinleyicileriniz olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol dinleyicilerimiz olacaktır inşallah yayına kısa bir süre ara verdim 1 Ekimden sonra çok güzel bir şekilde başlıyoruz

      Sil
  14. Güzel bir proje bence umarım başarılı olursunuz . Yazılım yada donanım için sorun olursa bende desteklerim . Teşekürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sponsorlara ihtiyacımız var :) yardımcı olursanız çok iyi olur :)

      Sil