7 Ağustos 2016 Pazar

Bir Haftadır Nerde miyim?

kayıp

Fındıklıkta Yaşam

      Uzun zamandır blogla hepinizin bildiği gibi ilgilenemiyorum.Bunların tabi bir sebebi var.Kısa bir süreliğine işim çıktı.1 haftalık fındıklıkta yaşam mücadelesi verdim desem yeterlidir.İyi yönleri  yok muydu tabiki vardı.Ama çok yorucu olduğunu diyebilirim.Günlüklükçü olarak çalışan arkadaşlara şimdiden Allah kolaylık versin.Hiç kolay bir iş gibi gözükmüyor hele arazı eğimli yerden toplaması hepsi eziyet...

      Fındıklığı her zaman kötülemek de olmaz ama dimi.Güzel vakitler de geçirdim aslında bunları inkar edemem.Bu yıl da her zamanki gibi tatile gidemedik ama köy havası ayağımızı toprağa bastık.Buna da şükür.
Yazıyı yazdığımın günü fındığı bitirmiş bulunmaktayım ve  artık blog yazılarına seri bir şekilde devam edebilirim arkadaşlarım.Sizlere fındıklığımdan birkaç görüntü paylaşmak istiyorum.
   manzara
Burada insan sadece olmak istiyor yerden fındık toplamak değil :) Maalesef burada 1 hafta fındık topladım ama yılmadım bitirdik!
  Fındık toplarken ne kadar mutlu görünüyorum dimi? evet dediğinizi duyar gibiyim.Artık sizlerle birlikteyim düzenli yazı zamanı başlasın.Şimdilik görüşürüz yine geleceğim sağlıcakla kalın

10 yorum:

  1. Ah su findiklar ah eziyet oldugu icin hep kactim isten. Seni tebrik etmek istiyorum. :))

    YanıtlaSil
  2. Fındık toplamak zor olsa gerek ama yine de taze fındık yeme lüksünüz de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lüks fakat biraz zahmet verici eziyetli yurdagül abla :)

      Sil
  3. Marina Joyce olayı gibi #saveemreyildirim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allaha şükür bitti ya tatilim başladı diyebilirim :)

      Sil
  4. Fındık toplamanın ne zor olduğunu biliyorum. Ama o yapraklarının kokusunu severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaprak kokusu güzeldir hele yağmur yağınca ama Fındık var ya Fındık insanı yoruyor :)

      Sil
  5. Merhaba Emre, gerçekten de paylaştığın fotoğrafta çok mutlu görünüyorsun. Biraz sıkıcı olsa da kalabalık şehirlerden çok iyidir, o ortam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalabalık şehirlerden çok çok daha iyi ama bir o kadar da yoruculuğu ve o gelen yoruculukla hemen yatağa düşüp uyku çekmek en güzeli :)

      Sil