15 Temmuz 2016 Cuma

Youtube Kanalımı Açtım

Youtube Kanalım


Sevgili okurlarım,

  Blogger hakkında,program yükleme,program hataları,teknoloji tarzında anlatımlar yapacağım youtube kanalımı açmış bulunmaktayım.Bu yola başlarken sizin destekleriniz benim için çok önemli.Sizler takip eederseniz abone olursanız.Bir yerlere gelebiliriz ya da en azından hevesli bir şekilde video atmaya devam edebilirim.Düzenli olarak video atmaya başlayacağım.Kısacası desteklerinizi bekliyorum.Abone olmayı unutmayınız.Aşağıda bırakacağım link ile beni takip edebilirsiniz.


18 yorum:

  1. Hayırlı olsun kanalınız. :) Abone oldum bile. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esma güzel eğlenceli videolar paylaşacağım.İnşallah beğenirsin :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun kardeşim. Seni takdir ediyorum. Devamlı bir gelişim içindesin. Takip ediyorum seni. Abonen oldum.

    YanıtlaSil
  3. Yavaş yavaş bir şeyler yapmaya çalışıyoruz Cem kardeşim çok teşekkür ederim abonelik için :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Gökhan abi abone olarak destekte bulunabilirsin :)

      Sil
  5. Ben de abone oldum :) Hayırlı uğurlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.Bu aralar takip ettiğim yazarlardan birisiniz :)

      Sil
  6. Hayırlı olsun, hemen abone oluyorum. Güzel videolar bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sizleri güldürecek ve eğitici videolarımı beğenirsiniz :)

      Sil
  7. Hayırlı olsun bizde olalım abone kanalınıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin için çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  8. Youtube geleceğin en büyük sektörlerindendir, doğru yoldasınız başarılar dilerim. Yeni gelecek olan videolarınızı dört gözle bekliyor olacağım. Tekrardan başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Yusuf kardeşim abone olarak ilk desteğini sağlayabilirsin :)

      Sil
  9. hayırlı uğurlu olsun. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Youtube sektördeki en büyük paylaşım video sitesi, bu yolda ilerlemeniz çok güzel. Sabır ve bu işe de zaman ayırarak güzel yerlere geleceğinizi düşünmekteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz uğraş gerektiriyor yavaş yavaş bu işi başarabileceğimi düşünüyorum :)

      Sil