6 Temmuz 2016 Çarşamba

Kafalar Youtube Kanalı



Kafalar Youtube Kanalı


kafalar Heads


    Sizlere şimdi uzun süredir izlediğim Youtube kanalından bahsedeceğim sevgili okurlarım.Bu yukarda görmüş olduğunuz 3 kişi  Kafalar Youtube kanalında çıkmaktadırlar.Bu güzel ve komik insanları ilk nerde tanıdığımı anlatayım sizlere:

      Ben normalde sıkılınca sürekli vine izleyen biri olduğum için bir gün Youtube'da vine izlerken Bilal Hancı'ya denk geldim.Kendisinin güzel sesi olduğu gibi bir de güzel bir espri anlayışı olduğunu videolardan görmüş oldum.Sizlere şimdi izlediğim ilk videoyu göstereceğim.


         Uzun süredir Bilal Hancı'yı uzun bir süre izledikten sonra bir de ne göreyim Youtube kanalı açmışlar ve daha önce takip ettiğim Fatih Yasin ve Atakan Özyurt ile birlikte kanal açmışlar.Çok içten samimi vine çekiyorlar.Sanki bizim içimizden biriymiş gibiler.Arkadaşlar bu kanalı sizin de takip etmenizi tavsiye ederim.Eminim kısa sürede çok hoşunuza gidecek ve siz de benim gibi bağımlısı olacaksınız.Yazıma son verirken kanalın güzel bir videosuyla son vereceğim.
Paylaşacağım videoyu  makyaj blog yazarları beğenirler umarım.İnşallah bana kızmazlar.Umarım yazıyı ve Kafalar grubunu beğenirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...










2 yorum:

  1. Çok güldüm izleyince.Bunubir erkek olarak anlatabilmek için bolca böyle videolar izlemişlerdir sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de üzerinde çalışılması gerekiyor bu tür video çekebilmek için :)

      Sil