11 Temmuz 2016 Pazartesi

Hiç Düşündün mü?

      Hiç Düşündün mü?

     

düşünen adam
     
       Yeni bir konu başlığı ile karşınızdayım artık bu başlık altında birçok şeyi düşünüp de araştırmadığımız şeyleri paylaşmayı düşünüyorum arkadaşlar.Eminim siz de birçok şeyler düşünüp bunları araştırmayanlardansınız.

    Bu konu  başlığı altında sizlerinde düşüncelerini alabilirim.Hepimizin bildiği gibi ülkemizde büyük bir düşünme sorunu yaşanmaktadır.İnsanlar düşünmemektedir.Hiçbir şeyi araştırma gereksinimi duymamaktadır.İnternetten gördüğü her habere inanma ve bu haberin gerçek yüzünü araştırmamaktadır.Bir haberi ya da bir gelişmeyi sadece tek kaynaktan incelemektedir.Bu başlığı açmamın sebebi de bunda yatıyor aslında.Bir konuyu artık tüm ayrıntılarıyla incelemeye karar verdim.Aklımda birkaç küçük konu var  o konularla başlamayı düşünüyorum sizlere hatta  bir sonraki yazının konu başlığını vereyim. Sinekler Uyur mu?    bu konu hakkında yazmaya başladım. Tabiki bir şeyler yazmak için araştırmak gerekir dimi?Biraz komik başlık gibi gelebilir ama başlangıcı böyle yapmak istedim ilerde çok daha farklı konular olabilir aslında siyasi olarak birçok şeyler var ama kişisel blogumda paylaşma gereği duymuyorum bu tür şeyleri.

    Yazıma birazdan son vereceğim satırlarımın sonuna geliyorum.Kısacası bir sonraki yazıyı bekleyin derim sizleri çok komik bir yazı dizini bekliyor olacak.Sağlıcakla kalın.Umarım yöneleceğim bu yazı türünü beğenirsiniz ve çok tutmuş olur...

18 yorum:

  1. Şimdiden merak etmeye başladım.Hiç düşünmemiştim sinekleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden düşündürmeye başladı desene :)

      Sil
  2. Ben de hep merak etmişimdir, başarılar; bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beğeneceğiniz bir yazı olur :)

      Sil
  3. Biraz da olsa araştırmacı ruhumuz var yahuu o kadar da değil :) Sinekleri araştırmak aklıma gelmezdi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen araştırmacısın bence Naz Cidde'n ülkemizde büyük sorun araştırmamak düşünmemek :)

      Sil
  4. araştırdığımız şeyler için karşımıza çıkan bilgileri de sorgulamıyoruz alalade kullanıyoruz.. çok keyifli olacağa benziyor cidden sinekler uyuyor mu yaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee biraz siz araştırın o zaman :)

      Sil
  5. Güzel bir yazı dizisi olacak gibi, merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakınıza değecek bir yazı dizisi olacak :)

      Sil
  6. Haydi bakalım Emre, güzel bir çıkış yaptın.Takipteyim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir çıkış oldu Ece abla inşallah tutar :)

      Sil
  7. ilginç bir konu olmuş gerçekten :) merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta çıtayı yüksek tuttum umarım faydalı olur hepimize :)

      Sil
  8. Bekleyelim ve görelim öyleyse..
    Başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  9. Sinekleri bilmiyorum ama biz insanlar uyuyoruz. Ölünce uyanacağız.

    YanıtlaSil