4 Haziran 2016 Cumartesi

Kalbim Tenhalardan da Tenha

kalbim tenhalardan da tenha, şiirlerim, şiirler

Merhaba, ben mavi papatya. Sizlere kendi yazdığım bir şiiri paylaşmak istedim.
Şiirleri pek bir severim... Yağmurun ardından gelen gökkuşağı gibidir bana göre her şiir. Her rengi barındırır ama sizi ne renge boyayacağını okumadan bilemezsiniz...

Kalbim Tenhalardan da Tenha

Bomboş artık bakışlarım
Buğulu ve ruhsuz
Cesaretimle saklandım korkularıma
Kalbim tenhalardan da tenha

Kimsesiz artık düşlerim
Yalın ve saklı
Esaretimle özgürlüğü aldım avuçlarıma
Firarım herkese bir muamma

Aykırı benliğime bu veda
Sessiz ve yarım
Kalabalığımla sarıldım yalnızlığıma
Kalbim tenhalardan da tenha

Baksana bin bir parçayım
Eksik ve yaramaz
Kayboluşlarımda buldum kendimi
Sevgim eritemedi bir nefretimi

Anlarca gitsin pervane anılar
Saatler ve ömür
Tanıdığımın yabancısıyım şimdi
Kalbim tenhalardan da tenha

-Mavi Papatya

19 yorum:

  1. Çok duygu yüklü bir şiir olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Kalbi tenhalarda olan şaşkın olur. Tenhalarda menhanalarda şaşkın şaşkın dolaşır.

    YanıtlaSil
  3. Resim çok güzel. insanın dakikalarca bakıp hayal kurası geliyor. Şiir ise çok samimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de resmi çok sevdim :)) Şiirimi samimi bulmanıza çok sevindim, teşekkür ederim.

      Sil
  4. Bravo. Başarılı bir şiir. :) Bende kendime şiir yazıyorum diyeyim. :/

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel yazmışsın duygularını Mavi Papatya!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle duygularını çok içten yazıyor emine abla hayırlı sabahlar :)

      Sil
    2. Teşekkür ederimm emine abla :)

      Sil
  6. Duygu yüklü bir şiir olmuş. Yüreğine sağlık Mavi Papaptya ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Beğenmeniz beni çok mutlu etti :)

      Sil
  7. Çok güzel, duygu yüklü bir şiir olmuş. Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. Resmi çok begendim. Kalemine saglik canim.

    YanıtlaSil