30 Haziran 2016 Perşembe

Dost Siteler'e Başvurun

 

Dost Siteler'e Başvurun

reklam
     
     
        Uzun süredir sitenin sidebarında açmayı düşündüğüm dost siteler bölümünü açmak bulunmaktayım.Eğer siz de kendinizin reklamıı ücretsiz 1 aylığına yaptırmak isterseniz mailime gereken şeyleri yollamanız yeterlidir.

Dost siteler için gerekli  şeyler:
                     
             1)Sitenizin 90*90 gifti
             2)Sitenizin linkini


Mail:emre@yildirimlar.com.tr adresine yollamanız yeterlidir.

12 yorum:

  1. Çok faydalı bir düşünce olmuş, teşekkürler. Kısa zamanda mail atacağım 😀

    YanıtlaSil
  2. harika bir fikir olmuş. yalnız blogumun gifini nasıl apağcağım onu bilmiyorum.. çok isterim aslında yollamayı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapabilen birini bulmaya bak bekliyorum mailini :)

      Sil
  3. Bide belesss :)) bravo sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazı şeyler karşılıksız olsun :) senin de bekliyorum mailini :)

      Sil
    2. Kardesim bugun tatile cikiyorum. Fazla vaktim yok

      Sil
    3. Başka bir zamana artık :)

      Sil
  4. teşekkür ederim mail atacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir fikir gerçekten. İleride ben de dost siteler eklerim bloguma belki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olur istersen ben seninkini ekleyeyim mailime yollarsan neden olmasın :)

      Sil