2 Mayıs 2016 Pazartesi

Neden Endüstri Mühendisliği?

 Neden Endüstri Mühendisliği?


         
                 Aslında aklımda endüstri mühendisliğine dair hiçbir şey yoktu.Aklımda olan bir bölüm değildi endüstri mühendisliği.Hep hayalimde uçak mühendisi olmak vardı nasip olmadı diyelim.Uçak mühendisliği olmayınca haliyle alternatif bir bölüm düşünmeliydim.Bana hangi meslek uyar diye aklıma fazla bir şey gelmedi açıkcası zaten ülkemizde hangimiz isteklerimize göre tercih yapabilme hakkına sahibiz ki ? Herkes aldığı puana göre bir yerlere yerleşir mutlu ya da mutsuz bir ömür geçirmek zorunda kalır.Şimdi endüstri mühendisliği ne iş yapar hangi alanlar da çalışır görelim.



Endüstri Mühendisleri öncelikle insan yönetimi, iş organizasyonu ve teknoloji yöntemleri suretiyle verimlilik giderek artan bir endişe duyuyorlar. Verimliliği en üst düzeye çıkarmak için endüstri mühendisleri ürün gereksinimlerini dikkatlice okumak ve matematiksel yöntemleri ve modeller yardımıyla bu gereksinimlerini karşılamak için üretim ve bilgi sistemleri tasarımı. Endüstri Mühendisleri finansal planlamada yardımcı olmak için yönetim kontrol sistemleri geliştirmek ve maliyet analizi ve tasarım üretim planlama ve kontrol sistemleri faaliyetleri koordine etmek ve ürün kalitesini artırmak. Ayrıca tasarım veya mal ve hizmetler için fiziksel dağıtım sistemleri geliştirmek ve en etkili bitki konumları belirler. Endüstri Mühendisleri, ücret ve maaş yönetim sistemleri ve iş değerlendirme programlar geliştirmek. İş yöneticileri çalışmalarını yakından ilgilidir çünkü birçok endüstri mühendisleri yönetim pozisyonlarında çalışır.


Endüstri


                           Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum...

                            Yorum yapmayı neden denemiyorsun?


Destek için:http://link.tl/CU8o

0 yorum:

Yorum Gönder