22 Mayıs 2016 Pazar

Misafir Yazar Aranıyor

Misafir Yazar Aranıyor 


       Sitemde blog yazarı olmak ister misin?

    Böyle bir şey düşünüyorsan doğru adrestesin.Misafir Yazarlık yaparak kendi blogunun da tanıtma fırsatı bulmak istemez misin ?Ben sadece misafir yazarlıktan çok can dostu arıyorum diyebilirim beraber yazı yazmak fikir paylaşımında bulunmak.Sonuçta birlikten kuvvet doğar.

    Hiçbir şekilde konu kısıtlaması yapmamaktayım.Derslerden dolayı yoğun olduğumdan  haftada 1 yazı çıkarabilmekteyim.Benimle birlikte çalışacak ekip arkadaşları aramaktayım.


     Hangi Konularda yazacağım?

 Öncelikle konu sınırlaması kesinlikle yapmıyorum ondan dolayı her konuda yazmaya çalışıyorum.
Ama kısaca şöyle sınıflandırabiliriz:

      *Teknoloji
      *Kitap Özeti
      *Kitap,dizi,film yorumu 
      *Yazılım
      *Blogger
      *İnternet
      *Toplumsal


        Yazarken Dikkat Etmeniz Gerekenler:

*Yazılarınınızın özgün ve anlaşılır olması ilk tercihimiz. 
*Daha önce yayınlanmamış olsa çok güzel olur.
*Yazıda görsel içerik olması çok önemli en az 1 görsel içerik
*Reklam ve tanıtım içerilmemelidir gereken reklamı sitedeki sidebardan yapacağız.

         Mail:emre@yildirimlar.com.tr  siz de ekibimizde yer almak istiyorsanız hesabıma mail atmanız  veya yorumda bildirmeniz  yeterlidir.Sağlıcakla kalın...

6 yorum: