13 Mayıs 2016 Cuma

Heybeli Adaya Yolculuk

Sevgili okurlarım,

Uzun bir zaman önce değil  11 Mayıs Çarşamba günü arkadaşlarımın davetiyle Heybeli Adaya gitme fırsatı buldum.Planlar 1 hafta önceden yapılmış liste tutulmuş ve bana hiçbir şey düşmemiştir.Sen kendini getirebilsen yeter imajı yüklendi resmen üstüme.Herkes çok uykucu ve erken kalkmayı sevmediğimi bildikleri için bunu söylemiş olsalar gerek.

Tabi çarşamba sabahı erken uyanmak için bişeler yapmak gerekir biraz düşündüm dedim ki hiç uyumayayım fikir aklıma oturdu ve hiç uyumamaya karar vermiştim.Yurttan arkadaşımla saatler siyasiden spora muhabbet ederken 4 e kadar dayanabildim ve tam tamına 20 alarm kurup  uyuma kararı aldım.Alarm saat 6 dan başlıyor 7 ye kadar  8 de otobüs durağında olmam gerekiyordu.Uyanmayacaktım taki arkadaş arayana kadar verilmiş bir söz var oysaki gitmek gerekir.

Atladım hemen halk otobüsüne zamanında otobüs durağında oldum.O meşhur izmit-istanbul(200 hattı) otobüsüne bindik ve tıklım tıklım istanbula gidene kadar bayılcaktım neredeyse zor tuttum kendimi sabah kahvaltı yapmayınca bir de onun etkisiyle kendimi otobüsten dışarı zor attım.Neyseki İstanbul' a giriş yapmış bulunmaktaydık.Kartal durağında indik :)

Bizi alacak arkadaşı bekledik Sezeri etler ondaydı o bize yardımcı olcaktı ne de olsa Taksici çocuğuyum ben diye söylenirdi :)

Neyse lafı fazla uzatmayayım kimseyi sıkmaya gerek yok Bostancı iskelesinden vapura bindik ve doğru Heybeli Ada yolunu tutmaya başladık :)

40 dakikalık yolculuktan sonra vardık gideceğimiz yere çok güzeldi açıkcası ben çok beğenmiştim kızları at'ın dışkısının verdiği koku   biraz kötü etkilemişti sanırım burası kötü kokuyor diyolardı.

Artık mangal malzemelerini alıp yola koyulmaya geldi sıra.Elimizdeki listeyi çıkarıp neler almamız gerektiğini baktık bir markete girip tüm alışverişi yapıp mangal yapacağımız yola çıktık.

Mangal yapacağımız yere gelmiştik ve artık son sözü Mangal başı Sezere bırakmak gerekir.

Sezer kardeşimiz mangalla uğraşırken biz de adayı keşfetmeye çıkalım ne dersiniz ?
Buraya geldiğim zaman ilk dakikadan anlamıştım burda her şey paralı desek yeridir   her giriş yerinde tuvaletlerde her yerde giriş ücreti alıyorlar.

Neyse biraz daha gezmek gerekli burası  çok güzel :)

Şimdi dikkatimi çeken en önemli yere geldik.Zeytinlik ağaçları var diye kendmizi attık bir yere bir de ne görelim sadece kozalaklar var cidden düşündürücü bir resim olmuş.Yazımı burada bitiriyorum gerçekten görülmesi gereken yerlerden biridir Heybeliada.Dönüş yolumuz ne kadar yorucu olsa da buna değdiğinden adım gibi eminim.Yazımı okuduğunuz için sağlıcakla kalın...

1. Gerçekten koku ilk başlarda dayanılmaz gelebilir ama alışır insan. Sonrasında duymaz bile.
    200 hattını da az kullanmadım, günü birlik İzmit'e gidip geldiğim zamanlar oldu. Kalabalık olduğunda çekilecek gibi değil gerçekten, hele aç karınla, resmen intihar. :)
    Adalarda maalesef her yere bir giriş ücreti koyuyorlar dediğin gibi, bu da tadını kaçırıyor biraz insanın. Yine de çok güzel yerler, her şeye rağmen keyifli olmuştur umarım. :)

2. Keyifli oldu Serhat kardeşim ama Bir o kadar da yorucuydu. :)

3. Süper gençler, öğrenciliğin tadını çıkarın. Sonra iş güç, ev bark derken böyle zevklere çok az vakit kalıyor ;)

1. Elimizden geldiğince çıkarmaya çalışıyoruz Buzlu Kalem yorumun için ve siteyi takip ettiğin için teşekkür ederim :)

4. Heybeli Ada hep görmek istediğim yerler arasında yer almıştır, ancak bir türlü görme imkanı bulamadım. Bir sonraki İstanbul seyahatimde göreceğim mutlaka. Ayrıca yemeklerini de merak ediyorum gittiğim her yerde yiyecek ve içeçekleri ile meşhur olan yerleri mutlaka geziyor ve yiyeceklerini tadıyorum. Doğrusu siz güzel mangal yapmışsınız o da yapılabilir :)

1. Her şeyi çok pahalı gezerken yanınıza bol bol para alınız :) Soyguncular resmen öğrenci halimizle gitmek çok zor oluyor :)

5. Ahh Heybeli ada ahh, gezilesi görülesi yer. Keşke daha fazla resim atsaydınız da hasret giderseydik.

Yazınız için teşekkürler

1. Atma fırsatım vardı aslında da atamadım üşendim birazcık da diyelim.İnsanın tekrar gidip kafa dinleyisi geliyor insanın :)