27 Mayıs 2016 Cuma

Adf.ly İle Para Kazanma

Adf.ly İle Para Kazanma     



Arkadaşlar bugün de sizlere Adf.ly ile  para kazanma hakkında birkaç bir şeyler paylaşmak istiyorum.Eğer çok girilen hit bir siteniz varsa bu Adf.ly tam size göre mantık link.tl ile tıpa tıp aynı hiçbir farkı yok sadece şirketler farklı biri Adf.ly yabancı bir şirkete aitken link.tl Türk bir şirkete aitttir.Benim şahsi görüşüm sitedeki işleri düzenizi oturttuktan sonra böyle bir reklam arayışı içine girmenizdir.Ben öğrenci olduğumdan dolayı böyle ufak tefek yardımlara ihtiyacım olmaktadır sitenin sağındaki link.tl reklamına tıklamayı unutmayınız.





Adf.ly Nedir?


*Adf.ly link kısaltma olmakla birlikte  herkes kullanabilir ücretsizdir.

*Kısalttığınız linklere ziyaretçilerin tıklamasına göre para kazanmaya başlarsınız.Türkiye'de tek tıka 0.001$ vermektedir.Gerçekten düşük bir oran çok tıklanırsa ancak yararını görebiliriz.

Örnek bağlantı

http://adf.ly/1aOWPg






4 yorum:

  1. Benim blogumun hiti fena değil ama google aramalarından geldiği için çoğu tıklama sanıyorum bana bu anlamda pek faydası olmaz. Yine de bir deneyip durumu görmek lazım. Siz ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya şöyle diyeyim yabancı sitelerde bir kaynaktan yararlanınca ya bağış yaparlar ya da reklamına 1 tık yaparlar ne güzel bir şey dimi ülkemizde maalesef olmuyor böyle güzel şeyler :)

      Sil
  2. Ücretleri çok da yüksek olmasa da sayımları doğru bir firma, güzel bir yazı teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melih çok doğru söylüyorsun ücretleri düşük ama diğer şirketler gibi tıklamaları saymamazlık yapmıyor :)

      Sil